Лаврентьєва, Людмила Сергіївна2018-03-232018-03-232008Лаврентьєва Л. С. Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2008. – № 9. – С. 59-60.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35269Визначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.ukасортимент продукціїлогіко-змістовне моделюванняасортиментна політика підприємстваЛогіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукціїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464