Перерва, Поліна ОлександрівнаКосенко, Олександра Петрівна2024-09-122024-09-122024Перерва П. О. Маркетингове дослідження ринку ЄС та його ефективність / П. О. Перерва, О. П. Косенко // Механізми протидії сучасним викликам і загрозам: досвід ЄС для України = Mechanisms for combating modern challenges and threats: lessons from the EU for Ukraine : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [в рамках виконання проєкту Модуль Жан Моне програми ЄС Еразмус+ на тему "Впровадження механізмів ЄС для протидії сучасним викликам і загрозам" (101085700 – IMEU – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCHRSCH) (2022-2025)], м. Суми, Україна, 28-29 лютого 2024 р. / заг. ред.: В. Школи, М. Домашенко. – Суми : СумДУ, 2024. – С. 124-127.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81185В доповіді рекомендовано до практичного використання наступні методи дослідження ринку ЄС: аналіз ключових показників результативності (KPI); метод оцінка вартості та вигід; метод співставлення завдань та результатів; метод оцінки точності та релевантності отриманої в результаті проведеного дослідження інформації; залучення до оцінки споживачів та співпраця з командою; динаміка реалізації рекомендацій та ін.ukринокЄвросоюзміжнародна діяльністьметоди дослідженняпідприємстваМаркетингове дослідження ринку ЄС та його ефективністьArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697