Мирошник, Тетяна ОлегівнаКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПерерва, Петро Григорович2024-01-112024-01-112023Мирошник Т. О. Формування бренду університету засобами PR [Електронний ресурс] / Т. О. Мирошник, Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 748-752. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72861В доповіді доведено, що найкращий спосіб просування бізнесу – це інтеграція в маркетингові стратегії як реклами, так і зв'язків з громадськістю. Використання обох засобів дозволяє збільшити частоту прослуховування цільової аудиторії, тобто споживачі повинні піддатися впливу маркетингового повідомлення кілька разів, перш ніж вони його запам'ятають. Спільне використання реклами і PR має важливе значення для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Сучасний раціональний споживач залишається байдужим до багатьох рекламних повідомлень. Тому рекламодавці шукають способи просування своєї продукції, що дозволяють подолати бар'єр споживчого скептицизму і недовіри.ukбренд-менеджментриноктрансфер технологіймаркетингінтелектуальна власністьФормування бренду університету засобами PRArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329