Пушкар, Олександр ІвановичКурбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна2018-09-102018-09-102018Пушкар О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen / О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал європейської економіки. – 2018. – Т. 17, № 1 (64), січень-березень. – С. 139-151.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37478Розглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen.ukмультимедійний продуктвіртуальні цінностіface-to-facescreen-to-screenрекламний продуктметод аналогійФормування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screenArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280