Данько, Тарас ВолодимировичКітченко, А.2020-03-122020-03-122017Данько Т. В. Використання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсів / Т. В. Данько, А. Кітченко // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2017" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 27 грудня 2017 р. / ред.: П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 69-70.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44948ukінформаційна діяльністьвиробнича діяльністьпідприємствозовнішньоекономічна діяльністьринокмаркетингова стратегіяінтернет-контентметод просування контентуВикористання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсівThesis