Міщенко, Володимир АкимовичСамотей, Максим Геннадійович2018-11-202018-11-202017Міщенко В. А. Формування іміджу туристичного підприємства / В. А. Міщенко, М. Г. Самотей // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 75-78.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38545У статті розглянуто таку проблему як формування іміджу підприємств та його важливість. Досліджено поняття "імідж підприємства" та його особливості. Визначено ряд базових аспектів іміджу організації. Розглянуто етапи створення іміджу підприємства. Досліджені ознаки іміджу підприємства. Визначені основні засоби формування іміджу. Надані приклади туристичних підприємств з успішним і ефективним іміджем.The article examines the problem of image formation of the businesses and its importance. The definition of the enterprise image and its peculiarities are specified. The basic aspects of the enterprise image are defined. The stages of image formation of the enterprises are studied. The feat ures of the company image are listed. The main ways of image formation are defined. The examples of tourism companies with successful and effective image are provided.ukбазові аспектиетапизасобиознакипозитивний імідж підприємстваcompany imagebasic aspects of imageimage formation stagesmeans of image formationfeatures of the tourism company imageФормування іміджу туристичного підприємстваFormation of the image of the tourist enterpriseArticle