Геворкян, Артем ЮрійовичГутнєва, О. О.2014-06-272014-06-272013Геворкян А. Ю. Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства / А. Ю. Геворкян, О. О. Гутнєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 13-17.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7464У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.The article explores the issue of marketing communications features of interaction online, found the main benefits of the Internet as a medium of marketing communications, made a comparative analysis and proposed a classification of web-resources, as an indispensable medium of communication on the Internet.ukглобалізація економікимаркетингові комунікаціїмережа Інтернетінтернет-маркетингелектронні ресурсивеб-ресурсиmarketing communicationsInternetInternet marketingelectronic resourcesУправління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємстваArticle