Сокол, Євген ІвановичРадогуз, Сергій Анатолійович2024-09-062024-09-062023Сокол Є. І. Інноваційний кампус НТУ "ХПІ" як кейс ефективного формування індивідуальної траєкторії / Є. І. Сокол, С. А. Радогуз // Університетські спільноти та їх роль в умовах дифузності сучасної освіти : матеріали XXIІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 9 лют. 2024 р. / Ін-т вищої освіти НАПН України, Харк. гуманітарний ун-т "Нар. укр. акад." [та ін. ; редкол.: К. В. Астахова (голов. ред.) та ін.]. – Харків: Вид-во НУА, 2024. – С. 160-164.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80913У статті здійснено аналіз актуальних викликів, якими зіштовхується вища освіта в Україні в умовах війни. Вказується на необхідність інновацій та трансформацій, попри типову консервативність університетського середовища. Підкреслено важливість збереження фундаментальних та прикладних досліджень. На прикладі програми «Інноваційний кампус» НТУ «ХПІ» розглядають нові підходи до формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти. Зазначено ключові елементи програми, включаючи гнучкість, активне залучення студентів та технології навчання, як то гейміфікація та Peer-to-Peer. Підкреслено переваги інноваційного підходу, зокрема новий рольовий статус викладача як ментора. Окремий акцент зроблено на дереві проєктів, як ефективному інструменті вибору індивідуальної траєкторії навчання. Зазначено, що у 2022 році програма «Інноваційний кампус» отримала «срібло» на престижному європейському міжнародному конкурсі “QS-Wharton Reimagine Education Awards 2022. Загалом стаття висловлює думку про важливість «творчої руйнації» та прийняття нових підходів до освіти, сприяючи розвитку освіти у сучасному, динамічному середовищі.The article analyzes the current challenges facing higher education in Ukraine in wartime conditions. The need for innovations and transformations is indicated, despite the typical conservatism of the universityenvironment. The importance of preserving fundamental and applied research is emphasized. Using the example of the “Innovation Campus” program of NTU “KhPI”, new approaches to the formation of the individual educational trajectory of education seekers are being considered. Key elements of the program are outlined, including flexibility, active student engagement, and learning technologies such as gamification and Peer-to-Peer. The advantages of the innovative approach are emphasized, in particular the new role status of the teacher as a mentor. Special emphasis is placed on the project tree as an effective tool for choosing an individual learning trajectory. It is noted that in 2022 the “Innovative Campus” program received “silver” at the prestigious European international competition “QS-Wharton Reimagine Education Awards 2022. In general, the article expresses an opinion about the importance of “creative destruction” and the adoption of new approaches to education, contributing to the development of education in modern, dynamic environment.ukякість освітитрансформації вищої освітиіндивідуальна освітня траєкторіядисципліни вільного виборуінноваційний кампусінформаційні технологіїquality of educationtransformations of higher educationindividual educational trajectorydisciplines of free choiceinnovative campusinformation technologiesІнноваційний кампус НТУ "ХПІ" як кейс ефективного формування індивідуальної траєкторіїInovative Campus of NTU "KhPI" as a Case of Effective Formation of Individual TrajectureArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5412-7398