Остапенко, А. С.Головченко, Т. М.2014-07-172014-07-172013Остапенко А. С. Ділова репутація: сутність, складові та її вплив на фінансовий розвиток фірми / А. С. Остапенко, Т. М. Головченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 50 (1023). – С. 145-152.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7676In article investigates the nature and main components of business reputation (image, goodwill, financial stability, organizational culture, reputation manager, quality products and services). The basic approaches to assessing the reputation of the company. The effect of reputation on the development of the company.В роботі досліджено сутність та основні складові ділової репутації фірми (імідж, гудвіл, фінансова стійкість, організаційна культура, репутація керівника, якість продукції та послуг). Представлені основні підходи до оцінки ділової репутації фірми. Розглянуто вплив ділової репутації на фінансовий розвиток фірми.ukпідприємницька діяльністьіміджгудвілрепутаційний капіталрепутаційний аудитрепутаційний менеджментДілова репутація: сутність, складові та її вплив на фінансовий розвиток фірмиArticle