Васильцова, Світлана Олександрівна2023-11-302023-11-302023Васильцова С. О. Маркетингове ціноутворення як ключовий інструмент стратегії бізнесу / С. О. Васильцова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 697.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71368ukмаркетингове ціноутвореннястратегії ціноутворенняконкурентне середовищепопитцінові чутливості споживачівринкові тенденціїконкурентні стратегіїспоживацькі поведінкианаліз данихмаркетингові стратегіїстратегії бізнесуМаркетингове ціноутворення як ключовий інструмент стратегії бізнесуArticle