Фоменко, Карина ІгорівнаКузнєцова, Марія Маратівна2024-04-042024-04-042019Фоменко К. І. Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів : монографія / Фоменко К. І., Кузнєцова М. М. – Харків : Діса Плюс, 2019. – 328 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76076У монографії представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлені особливості прояву оптимізму у якості ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних та неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм в структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових та мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного та операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності. Для викладачів психології закладів вищої освіти, аспірантів, студентів.ukмонографіянавчально-професійна діяльністьоптимізмпсихічна саморегуляціяпрофесійна діяльність студентівуспішність студентівСаморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентівMonographhttps://orcid.org/0000-0003-2511-6803