Крот, П. В.2016-11-162016-11-162010Крот П. В. Динамическая модель редукторного привода с изменяемой структурой высокоскоростного проволочного прокатного блока / П. В. Крот // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Проблемы механического привода. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 27. – С. 96-109.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24692Виконано дослідження динаміки високошвидкісного дротового редукційно-калібруючого стану. Розроблено діагностичну модель лінії приводу блоку зі змінною структурою на основі передатних функцій. Виконано аналіз амплітудних i фазових частотних характеристик приводу. Розроблено програмне забезпечення для автоматизованих розрахунків у реальному часі обертальних коливань у лінії приводу.It has been carried out a research of dynamics of the high speed wire reduction-sizing mill (RSM). Diagnostic model is developed of the multi-ratio drive train on the basis of transfer functions. The amplitude and phase-frequency characteristics of drive are analyzed. Software is developed for on-line calculations of the torsional oscillations in the drive train.ruпроволочный прокатный стансортовой прокатпроволоказубчатые зацеплениякрутильные колебанияупругие муфтыдемпфирование колебанийпрокатка катанкиредукторный приводколебания раскатаскорость прокаткиредукционно-калибрующий блокДинамическая модель редукторного привода с изменяемой структурой высокоскоростного проволочного прокатного блокаArticle