Федоренко, Ірина АнатоліївнаБерулава, Анна ГогієвнаКолонтаєвська, Анастасія Ігорівна2016-05-242016-05-242015Федоренко І. А. Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності / І. А. Федоренко, А. Г. Берулава, А. І. Колонтаєвська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 79-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21668У статті уточнено поняття "партнерські взаємовідносини", виокремленні типи заходів, які визначають готовність підприємства до партнерських взаємовідносин, визначені способи, якими має можливість скористатись підприємство, здійснюючи вибір потенційного партнера, класифіковані форми співробітництва суб’єктів господарювання за окремими напрямками діяльності.The paper clarified the concept of "partnerships" These types of events that determine the readiness of companies to partner relationships, defined ways in which the company is able to use, carrying out selection of the potential partner, categorized forms of cooperation of business entities in their areas of activity.ukвибір потенційного партнеразовнішній ринокконкурентоспроможністьстратегія підприємстваexternal marketenterprise strategyПроблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльностіProblems of management partnerships of foreign economic activityArticlehttps://orcid.org/0000-0001-7826-7248