Лялько, Кирило Андрійович2023-12-122023-12-122023Лялько К. А. Управління брендом в готельному бізнесі [Електронний ресурс] / К. А. Лялько // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 388-390.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71765ukбрендинг у готельному бізнесібренд-менеджментуправління брендомбренд в індустрії гостинностістратегія брендингу готелюУправління брендом в готельному бізнесіArticle