Окландер, Т. О.2014-10-302014-10-302012Окландер Т. О. Маркетингові дослідження товарних ризиків / Т. О. Окландер // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25. – С. 150-159.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9963В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.The article highlighted types of market research to identify the commercial risks arising in the process of developing new or modifying existing productsand commodity risks arising on the stages of product life cycles. The proposed system generalizing performance testing.ukцикл життєвиймодифікаціятестуванняспоживачіМаркетингові дослідження товарних ризиківArticle