Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2022-02-032022-02-032021Ігнатюк О. А. Формування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти" / О. А. Ігнатюк // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 11 - 12 листопада 2021 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 52 (56). – С. 51-59.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55949Статтю присвячено проблемі якості формування майбутнього педагога-лідера в контексті концепцій розвитку вищої освіти й сталого розвитку України до 2030 року. Наголошується на формуванні майбутнього викладача як гуманно зорієнтованої особистості лідера з притаманними йому професійними якостями, де відповідальність розглядається в категорії як значуща. Схарактеризовано відповідальність в системі "викладач - здобувач - заклад вищої освіти".The article is sanctified to the problem of quality of forming of future teacher-leader in the context of conceptions of development of higher education and steady development of Ukraine to 2030. An accent is in-process done on forming of future teacher as humanely oriented personality of leader with inherent to her professional qualities, where responsibility is examined in a category as meaningful. Description over of responsibility is brought in the system "Teacher-competitor-establishment of higher education".ukвідповідальністьвикладачздобувачзаклад вищої освітипедагог-лідерпідготовкаteacher-leaderpreparationФормування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти"Forming of "quality" future teacher-leader through prism of responsibility "teacher – competitor – establishment of higher education"Article