Струк, Д. М.Романчик, Тетяна Володимирівна2023-12-212023-12-212023Струк Д. М. Маркетингові ризики ринкової взаємодії [Електронний ресурс] / Д. М. Струк, Т. В. Романчик // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 318-319.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72080ukімідж підприємствастейкхолдериспоживачіприбуткиекономічні інтересиМаркетингові ризики ринкової взаємодіїArticle