Мороз, Світлана АнатоліївнаМороз, Володимир МихайловичДомбровська, С. М.2019-04-022019-04-022016Мороз С. А. Французька модель підготовки науково-педагогічних кадрів: особливості розбудови та перспективи використання для розвитку трудового потенціалу вітчизняних ВНЗ / С. А. Мороз, В. М. Мороз, С. М. Домбровська // Вісник Національного університету цивільного захисту України : зб. наук. пр. Сер. : Державне управління. – Харків : НУЦЗУ, 2016. – Вип. 2 (5). – С. 213-222.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40507Розглянуто особливості розбудови та функціонування французької моделі підготовки науково-педагогічних кадрів та обґрунтовано напрями використання її елементів у межах системи розвитку трудового потенціалу вітчизняних ВНЗ. За результатами аналізу змісту норм і правил подання та розгляду дисертації які діють у Університеті Париж-Дофін було опрацьовано загальний алгоритм підготовки науково-педагогічних кадрів у межах французької моделі. За результатами порівняння змісту вітчизняної та французької моделі підготовки науково-педагогічних та наукових кадрів вищої кваліфікації було виокремлено переваги останньої та опрацьовано пропозиції щодо вдосконалення змісту механізмів функціонування вітчизняного моделі.There were considered features of development and functioning of the French model of training of the teaching staff and reasonable uses of its elements within the system of labor potential of local universities. The analysis of the content of standards and rules for submission and consideration of the thesis that operate at the Paris Dauphine University, there was observed a general algorithm for training of the teaching staff within the French model. As a result of comparing the content of domestic and French models of scientific-pedagogical and scientific personnel of higher qualification, there were separated benefits of the last and processed proposals to improve the content of the mechanisms of domestic models.ukдисертаціяступень науковийаспірантураthesisscientific degreegraduate schoolФранцузька модель підготовки науково-педагогічних кадрів: особливості розбудови та перспективи використання для розвитку трудового потенціалу вітчизняних ВНЗArticle