Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна Олександрівна2016-12-272016-12-272016Перерва П. Г. Цінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукції / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 27 (1199). – С. 58-61.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25753У статті розроблені положення цінової політики промислового підприємства, сформовані наукові основи її впливу на рівень ринкової кон'юнктури і рівень конкурентоспроможності промислової продукції. Обгрунтовані основні групи чинників, визначальну конкурентоспроможність і кон'юнктуру ринку продукції електротехнічних підприємств. Запропонована методика експертної оцінки кількісної величини цих чинників.The article elaborated the provisions of the pricing policy of industrial enterprise, formed the scientific basis of its impact on the level of market conditions and the level of competitiveness of industrial products. Grounded main groups of factors determining the competitiveness of products and market conjuncture electrical enterprises. The proposed method of peer review quantify the magnitude of these factors.ukполітика ціновапідприємство електротехнічнекон'юнктураконкурентоспроможністьметоди експертніпривабливість інвестиційнаelectrical companyenvironmentcompetitivenessexpert methodsinvestment attractionЦінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукціїPricing policy and its impact on the market situation and the competitiveness of productsArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329