Москальова, Л. Ю.Мільчевська, Г. С.Очкаленко, К. В.2017-05-232017-05-232017Москальова Л. Ю. Художньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистості / Л. Ю. Москальова, Г. С. Мільчевська, К. В. Очкаленко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 47 (51) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. : "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 16 листопада 2016 р. – Т. 2. – С. 73-81.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29634У статті розкрито сутність поняття "художньо-продуктивна компетенція", а також питання, пов’язані із діалогічною взаємодією дитини із іншою людиною у процесі художньо-продуктивної діяльності у контексті компетентнісного підходу. Доведено необхідність упровадження в практику дошкільної (допочаткової) освіти спеціальних умов, що розвивають творчість дитини у діалозі із іншою людиною. У статті наголошується на важливості формування художньо-продуктивної компетенції для старших дошкільників, що є передумовою духовного становлення особистості, розвитку толерантності по відношенню до поглядів і думок інших людей.The article analyzes the essence of the of "artistic and productive competence" concept, focus on issues related to child dialogic interaction with another human being in the process of artistic and productive activity in line with the competence approach. The necessity of putting into practice preschool special conditions affecting the development of children’s creativity in the dialogue with the other person. Also the article is emphasizes the importance of the formation of of the senior preschool children’s artistic and productive competence, which is a prerequisite for the spiritual formation of the person, the development of tolerance in relation to the views and opinions of others.ukдіалогічністьдуховністькомпетентнісний підхідпедагогічний супровіддошкільна освітаdialogicalspiritualitycompetence approacheducational supportpreschool educationХудожньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистостіArt and productive competence of the child in the dialogue with another person as a result of personality spiritual formationArticle