Райко, Діана Валеріївна2014-02-212014-02-212012Райко Д. В. Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер" / Д. В. Райко // Наук. вісник ЧНУ : зб. наук. пр. Серія : Економіка. – Чернівці : ЧНУ. – 2012. – Вип. 623-626.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4316Розроблено економіко-математичну модель розрахунку бюджету комунікацій підприємства у складі системи «споживач – підприємство - партнер», яка дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює.A mathematical model of calculating the budget communications company in the system "user - enterprise - partner", which allows to determine the level of company profits based on its competitiveness, attractiveness and value preparedness partners and consumers at various levels, with which the company operates.ukмодель економічно-математичнакомунікаціяобмін інформацієюконкурентоспроможністьпривабливість бізнесоваготовність споживачаКонцептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"Conceptual model budgeting process of information interaction in the system "user-venture partner"Article