Назарова, Тетяна ЮріївнаГур’єв, Богдан ОлеговичЛоктіонова, Олександра Серафимівна2020-01-242020-01-242019Назарова Т. Ю. Готовність IT-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних послуг / Т. Ю. Назарова, Б. О. Гур’єв, О. С. Локтіонова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 1. – С. 80-83.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43999Стаття присвячена дослідженню особливостей сучасного ринку ІТ-послуг та визначенню відповідної умовам ринку специфіки просування ІТ-послуг. Розглянуто питання специфіки виробництва та реалізації ІТ-послуги. Обґрунтовано необхідність створення ефективної зовнішньонкономічної стратегії підприємства. На основі аналізу наукових робіт провідних вчених-економістів щодо теоретичних засад формування стратегій міжнародного маркетингу встановлено, що в міжнародному маркетингу не існує універсальної моделі прийняття рішень щодо виходу компанії на зовнішній ринок і кожне рішення визначається конкретною ситуацією на ринку. У ході дослідження виявлено, що для компаній, які планують виходити на зовнішні ринки, стає життєво необхідним звернення до інструментів міжнародного маркетингу, який спрямовує діяльність компанії на попереднє вивчення ринків країн, що можуть становити комерційний інтерес, вибір найбільш сприятливого регіону чи країни, визначення способу виходу на такий ринок, комерційної пропозиції в розрізі товарів, послуг і цін та політики збуту і комунікацій. До потенційних джерел конкурентних переваг ІТ-компаній на світовому ринку інформаційних технологій віднесено володіння унікальною технологією, яка лежить в основі створення продукції або надання послуг, і інноваційність пропонованої продукції або послуг, а також надання можливості вдосконалення якісних характеристик вже існуючої продукції, яка є дуже важливою для споживачів, постійне вдосконалення та оновлення асо ртименту продукції і послуг з урахуванням вимог сучасного ринку.The article is devoted to the research of the features of the modern market of IT services and the definition of the specific conditions of the market specificity of the advancement of IT services. The question of the specifics of production and implementation of IT services is considered. The necessity of creating an effective foreign economic strategy of the enterprise is substantiated. Based on the analysis of sci entific papers by leading economists on the theoretical foundations for the formation of international marketing strategies, it has been established that in international marketing there is no universal model of decision making regarding the company's exit to the external market and each decision is determined by the concrete situation in the market. The study found that for companies that are planning to enter external markets, it is vital to seek international marketing tools that direct the company to the preliminary study of markets of countries that may be commercially viable, the choice of the most favorable region or country, the definition of the method exit to such a market, commercial offers in terms of goods, services and prices, and sales and communications policies. The potential sources of competitive ad vantage of IT companies in the global IT market are the possession of the unique technology that underlies the creation of products or services, and the innovation of the products or services offered, as well as the ability to improve the quality character istics of existing products, which is very important for consumers, continuous improvement and updating of assortment of products and services taking into account requirements of the modern market.ukІТ-послугикласифікація ринку ІТ-послугпросування ІТ-послугзовнішньоекономічна стратегіяIT servicesclassification of IT services marketIT services promotionforeign economic strategyГотовність IT-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних послугComplete IT-company before outline in the world market of information servicesArticledoi.org/10.20998/2519-4461.2019.1.80https://orcid.org/0000-0001-5734-876X