Гаряга, С. М.Терещенко, Діна Акрамівна2024-02-212024-02-212023Гаряга С. М. Інтегровані маркетингові комунікації як фактор розвитку віртуальних підприємств [Електронний ресурс] / С. М. Гаряга, Д. А. Терещенко // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2023 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 213-219.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74431ukмаркетингмаркетингові комунікаціївіртуальне підприємствоінноваційне суспільствоінтернет-технологіїінтернет-маркетингІнтегровані маркетингові комунікації як фактор розвитку віртуальних підприємствIntegrated marketing communications as a development factor of virtual enterprisesArticle