Фураєва, Марина СергіївнаПерерва, Петро Григорович2021-12-082021-12-082021Фураєва М. С. Дослідження різновидів інтернет-реклами / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 217-220.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55180Доведено, що ефективна інтернет-реклама має низку ефективних різновидів, кожний з яких в достатній мірі ефективно використовується рекламними агентствами та виробниками продукції.ukінтеренет-рекламаринокпопитпропозиціяінноваціїінтелектуальна власністьДослідження різновидів інтернет-рекламиThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329