Сутула, Оксана АнатоліївнаПрокопова, Юлія Олександрівна2022-09-272022-09-272022Сутула О. А. Роль інформаційних технологій в digital-маркетингу / О. А. Сутула, Ю. О. Прокопова // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 грудня 2021 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків, 2022. – С. 158-160.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58201ukінформаціяdigital-маркетингІнтернет-сайтибанерирекламні листівкивідеороликицифрові технологіїРоль інформаційних технологій в digital-маркетингуRole of information technology in digital-marketingArticle