Петренко, Олександр МиколайовичЛюбарський, Борис Григорович2020-11-282020-11-282017Петренко О. М. Оптимізація режимів роботи охолодження тягового двигуна електровоза / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи управління, навігації та зв'язку : зб. наук. пр. / гол. редкол. С. В. Козелков. – Полтава : ПНТУ, 2017. – Вип. 6 (46). – С. 251-254.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49568В статті розроблено методику оптимізації режимів роботи мотор-вентилятора тягового асинхронного двигуна електровозу, що рухається ділянкою колії, яка основана на вирішенні задачі умовної мінімізації за критерієм економічної ефективності системи охолодження методом Вейля за узагальненим золотим перетином.The article describes a technique for optimizing the operating modes of the motor-fan of a traction asynchronous electric locomotive engine that moves along a section of the track based on solving the problem of conditional minimization by the criterion of the economic efficiency of the cooling system by the Weyl method over the generalized golden section.ukтяговий асинхронний двигункритерій оптимізаціїпараметри оптимізаціїелектрорухомий складкоефіцієнт корисної діїelectric locomotiveoptimization criterionoptimization parameterstraction asynchronous motorОптимізація режимів роботи охолодження тягового двигуна електровозаOptimization of operating modes cooling of traction engine electricsArticle