Nagaitseva, N. I.Romanov, Yu.2019-02-282019-02-282018Nagaitseva N. I. Particles as a touchstone to determine the level of international students’ Russian language proficiency / N. I. Nagaitseva, Yu. O. Romanov // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : зб. наук. пр. Сер. : Філологія. – Одеса : МГУ, 2018. – № 36, т. 1. – C. 140-142.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39961У статті розглянуто зміст і методику навчання російській мові як іноземній (РЯІ) в межах спецкурсу з російських часток; навички їх правильного вживання є абсолютно необхідними і відображають рівень володіння іноземних учнів російською мовою.enчасткинавчання іноземних студентівмоносеміяполісеміячастотністьконтекстроссійська мовастуденти-іноземцікласифікація частокParticles as a touchstone to determine the level of international students’ Russian language proficiencyЧастки як "лакмусинки" для визначення рівня володіння іноземцями російською мовоюArticle