Перерва, Петро Григорович2023-01-252023-01-252022Перерва П. Г. Формування маркетингу вражень в сфері логістичних послуг / П. Г. Перерва // Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / наук. ред. Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега ; Нац. ун-т "Львів. політехніка" ; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. – Львів ; Рівне : О. Зень, 2022. – Розд. 4.4. – С. 236-258.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61663Проведений аналіз видів і трактувань вражень дозволяє стверджувати, що три зазначених ознаки типологій вражень, як інструментів маркетингу вражень, не можуть в повній мірі задовольнити можливості класифікації вражень. Запропоновано, в класифікації доцільно використовувати такі ознаки, як «об'єкт, навколо якого формуються враження» і враження, які «ініціюють відчуття і дії». Об'єкт, навколо якого формується враження, на думку дослідників логістичного ринку, може являти собою логістичні послуги, логістичні підприємства або бренд послуг і підприємств. маркетингukмонографіямаркетинг враженьлогістикаекономікапослугикласифікаціяефективністьринокФормування маркетингу вражень в сфері логістичних послугBook chapterhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329