Ведеріс, Д. С.Косенко, Олександра Петрівна2023-12-182023-12-182023Ведеріс Д. С. Продакт-плейсмент, як інструмент просування бренду на ринок [Електронний ресурс] / Д. С. Ведеріс, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 195-198.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71934ukпродакт-плейсментпросування товарів і послугтуристичний маркетингреклама брендувплив війниПродакт-плейсмент, як інструмент просування бренду на ринокArticle