Афонін, А. А.Косенко, Олександра Петрівна2024-02-272024-02-272023Афонін А. А. Роль соціального маркетингу для роботи з посттравматичним стресовим розладом в умовах війни [Електронний ресурс] / А. А. Афонін, О. П. Косенко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 455-456.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74720ukпосттравматичний стресовий розладсимптоми ПТСРсоціальний маркетингстратегії та ініціативиРоль соціального маркетингу для роботи з посттравматичним стресовим розладом в умовах війниArticle