Проценко, Юлія Олегівна2018-11-222018-11-222017Проценко Ю. О. Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок / Ю. О. Проценко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 123-127.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38596У статті розглянуто сутність стратегії міжнародного маркетингу, узагальнено теоретичні засади формування стратегій міжнародного маркетингу в контексті виходу компаній на зовнішні ринки. Згруповано та систематизовано в однорідні групи теоретичні напрямки стосовно змістовного наповнення терміну.The article discusses the essence of the strategy of international marketing, generalizes the theoretical principles of formation of international marketing strategies in the context of the company's exit into foreign markets. Grouped and systematized in homogeneous groups the theoretical directions concerning the contentfilling of the term.ukінформаційні технологіїміжнародний маркетингтоварні ринкибізнес-цілістратегічне плануванняmarketing strategymarketing complexglobal information technology marketIT-companyФормування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринокFormation of the marketing strategy of the IT-company's exit to the world marketArticle