Лаврентьєва, Людмила СергіївнаЛарка, Андрій ВолодимировичПанфілова, Г. В.2014-12-162014-12-162011Лаврентьєва Л. С. Управління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємства / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка, Г. В. Панфілова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 7. – С. 72-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10870Наведено основні принципи управління кадровим потенціалом промислового підприємства. Запропоновано розподіл обов’язків співробітників відділу маркетингу, який сприяє підвищенню ефективності використання кадрового потенціалу.The main principles of the personnel potential management of industrial enterprises are shown. The distribution of the marketing department employee’s duties, which assistance to increase the personnel potential efficiency, is given.ukматриця обов'язківменеджментперсоналкерівництвоУправління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464