Міщенко, Володимир АкимовичМартиненко, О. Г.2014-04-232014-04-232013Міщенко В. А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С" / В. А. Міщенко, О. Г. Мартиненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 96-99.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5670В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.It is considered the strategy of industrial enterprises in the foreign market, and studied marketing model "4C" and analyzed the advantages and feasibility of it usageukспоживачконкурентоспроможністьбрендінтернет-технологіїміжнародна конкуренціяmarketing strategy"4С" modelforeign tradeconsumercompetitivenessФормування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"Article