Геращенко, Ірина ОлексіївнаСавчук, Ганна ОлександрівнаЩербак, Наталія Вікторівна2018-08-082018-08-082017Геращенко І. О. Роль маркетингових інновацій на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Геращенко, Г. О. Савчук, Н. В. Щербак // Е-кономіка = E-conomics : електрон. зб. наук. пр. – 2017. – № 1 (1). – С. 68-71. – Режим доступу: http://e-conomics.hpi.kh.ua/index.php/e-conomics/issue/view/3/showToc.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37186Визначено мету маркетингу інновацій - маркетинговий супровід цієї інновації на ринку. Розглянуто процес включення інновацій в маркетингову діяльність та створення конкурентних переваг для нововведених товарів і послуг. Запропоновано використовувати маркетингові стратегічні методи, які базуються на плануванні виробництва інновацій, сегментуванні ринку, здійсненні комунікацій, встановленні цін, організації розподілу та просування інновацій, планування збуту, сервісне обслуговування та для створення конкурентної переваги розширити масштаби і роль маркетингу в інноваційній діяльності підприємства.The goals of marketing of innovations are defined - marketing support of this innovation in the market. The process of incorporating innovations in marketing activities and creating competitive advantages for new goods and services is considered. It is proposed to use marketing strategic methods based on planning of innovation production, market segmentation, communication implementation, price setting, distribution and promotion of innovations, sales planning, service maintenance and to create the competitive advantage of expanding the scope and role of marketing in the innovation activity of the enterprise.ukмаркетинг інноваційінноваційний маркетингконкурентоспроможністьринок інноваційстратегічні методикон'юнктурапозиціюванняконцепція маркетингуinnovation marketingcompetitivenessinnovation marketstrategic methodsmarket conditionspositioningmarketing conceptРоль маркетингових інновацій на підприємствіThe role of marketing innovations in the enterpriseArticle