2025-01-022024Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 295 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84856Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму й гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.ukконференції НТУ "ХПІ"праці вчених НТУ "ХПІ"маркетингові інструментирозвиток туризмурегіони Українитуристична індустріягостинна справаісторико-культурна спадщинакультурний туризмготельний бізнесМаркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2Book