Мельников, Олег СтаніславовичГудименко, О. О.2023-07-292023-07-292019Мельников О. С. Оптимізація розподілу рекламного бюджету підприємства / О. С. Мельников, О. О. Гудименко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2019" : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 153-154.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67605ukрекламапродукціяпідприємствоспоживачрекламна компаніяринокекономіко-математична модельОптимізація розподілу рекламного бюджету підприємстваArticlehttp://orcid.org/0000-0002-2409-4983