Tao, LiHoncharenko, Tetyana2024-08-072024-08-072024Tao L. Integrating advanced human-computer interaction and machine learning models for optimizing VR systems in educational and business applications / l. Tao, T. Honcharenko // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Інформатика та моделювання : зб. наук. пр. / гол. ред. Є. І. Сокол. – Харків: НТУ "ХПІ", 2024. – № 1-2 (11-12). – С. 105-120.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79948This paper presents the development of an advanced Human-Computer Interaction (HCI) model and algorithm integrating Natural Language Processing (NLP) to optimize Virtual Reality (VR) systems for educational and business applications. The proposed model enhances user experience and operational efficiency by addressing interface design, user engagement, real-time data processing, and accessibility. Continuous learning and contextual data integration ensure adaptive and personalized interactions, improving the functionality and applicability of VR environments.У цій статті представлено розробку вдосконаленої моделі та метод взаємодії людини з комп’ютером (HCI), що інтегрує обробку природної мови (NLP) для оптимізації систем віртуальної реальності (VR) для освітніх та бізнесдодатків. Запропонована модель покращує користувацький досвід та операційну ефективність шляхом вирішення питань дизайну інтерфейсу, залучення користувачів, обробки даних у реальному часі та доступності. Безперервне навчання та контекстна інтеграція даних забезпечують адаптивну та персоналізовану взаємодію, покращуючи функціональність та застосовність VR середовищ.enhuman-computer interactionvirtual realitymachine learningnatural language processingвіртуальна реальністьобробка природної мовимашинне навчаннявзаємодія людини з комп’ютеромIntegrating advanced human-computer interaction and machine learning models for optimizing VR systems in educational and business applicationsІнтеграція вдосконаленої взаємодії людини з комп’ютером і машинного навчання моделі оптимізації систем VR в освітніх і бізнес-додаткахArticlehttps://doi.org/10.20998/2411-0558.2024.01.09https://orcid.org/0000-0001-8104-5208https://orcid.org/0000-0003-2577-6916