Мудра, М. А.2015-01-162015-01-162012Мудра М. А. Значення інформації в управлінні ланцюгами поставок продукції / М. А. Мудра // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 121-123.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11644В статті розкрито та проаналізовано значення інформації та інформаційних технологій в управлінні ланцюгами поставок продукції. Проаналізовано значення Інтернету, як чинника економії витрат та часу і використання його як засобу швидкого обміну інформацією у ланцюгах поставок продукції.The paper reveals and analyzes the value of information and information technology in supply chain management solutions. Analyzed the importance of the Internet as a factor of cost savings and time and use it as a means of rapid exchange of information in the supply chain of products.ukланцюги поставокінформаційні технологіїінтернет-маркетингsupply chaininformation technologyInternetЗначення інформації в управлінні ланцюгами поставок продукціїArticle