Приходько, Єлизавета ГеннадіївнаПерерва, Петро Григорович2021-07-272021-07-272021Приходько Є. Г. Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Авіація, промисловість, суспільство = Aviation, Industry, Society : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Кременчук, 12 травня 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2 / гол. редкол.: В. В. Сокуренко ; Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Кременчуц. льотний коледж. – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 476-478.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53698Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – а це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє: якщо туристичні місця в турі залишилися порожніми, то за цю цінність вже ніколи не можна буде отримати ніякої виручки.ukміграція цінностідодана вартістьгостинністьтуристичні послугиФормування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329