Коваленко, В. В.Ларка, Людмила СергіївнаМірошник, Марія Володимирівна2022-12-062022-12-062015Коваленко В. В. Організація рекламної роботи на підприємстві / В. В. Коваленко, М. І. Ларка, М. В. Мірошник // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 158.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59887ukконференціїНТУ "ХПІ"рекламна роботарекламакомплексна програма маркетингумаркетингові служби підприємстваОрганізація рекламної роботи на підприємствіArticlehttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587https://orcid.org/0000-0002-8184-5464