Райко, Діана Валеріївна2013-11-062013-11-062007Райко Д. В. Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостями / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2007. – № 2 (12). – С. 134-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2882В даній статті було виділено еволюцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; проаналізовано школи стратегій, їх недоліки та переваги щодо управління маркетинговою діяльністю; сучасну маркетингову парадигму та її відмінності; зроблено висновок про те, що стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності має такі особливості: скорочення термінів прийняття управлінських рішень, комплексний характер стратегічного управління, рівнозначність потенційних можливостей підприємства на ринку, важливість врахування суб'єктивних факторів в управлінні; розроблено концептуальний підхід до процесу формування та управління партнерськими відносинами на системному рівні на основі системи властивостей "споживач-підприємство-партнер".The article highlights the main stages of strategic management of an industrial enterprise marketing activity development; the strategy schools and their merits and demerits as to marketing activity management have been analyzed; the modern marketing paradigm and its peculiarities has also been analyzed; there has been concluded that strategic marketing activity management has the following peculiarities: terms of decisions making are reduced, strategic management is of integrated nature; the enterprise has equal potential opportunities on the market, the importance of subjective management factors; the concept approach towards forming and partnership relations management has been worked out taking into account the systemic methods based on "consumer – enterprise – partner" relationship.ukмаркетингове середовищеетапи розвитку стратегічного управліннябюджетне плануваннядовгострокове плануваннястратегічне плануваннястратегічне управліннястратегічне підприємництвопарадигма маркетингуФормулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостямиThe strategic marketing activity management development based on "consumer – enterprise – partner" relationshipArticle