Дубініна, Оксана Миколаївна2020-07-212020-07-212013Дубініна О. М. Дефініція "математична культура" з точки зору різних підходів до її формування під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія" / О. М. Дубініна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки = Bulletin of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University. Ser. : Pedagogical sciences : зб. наук. пр. / гол. ред. О. І. Курок ; Глухів. нац. пед. ун-т ім. Олександра Довженка. – Глухів : ГНПУ ім. О. Довженка, 2013. – Вип. 22. – С. 59-67.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47484У статті проаналізовано вивчення проблемного поля "математичної культури" у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних дослідженнях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з точки зору різних підходів до її формування, а саме акмеологічного, гуманістичного, онтологічного, синергетичного та ресурсного підходів з метою виявлення їх можливостей до формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".Article analyses study of the problem field of "mathematical culture" in philosophical, psychology-pedagogical and culturological researches. Components of the personal mathematical culture are researched from the different approaches to its formation point of view, namely acmeological, humanistic, ontological, synergistic and resource approaches in order to detect its capabilities in formation of mathematical culture during professional training of intended professionals in the field of "Software engineering".ukкомпонентиметодологіяособистістьсинергетичний підхідmathematical culturecomponentsresourcesoftware engineeringДефініція "математична культура" з точки зору різних підходів до її формування під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія"Definition "mathematical culture" depending on a point of view of different approaches to forming it during professional training of intended professionals in the field of "Software engineering"Article