Райко, Діана ВалеріївнаЦейтлін, Леонід Мусійович2017-01-302017-01-302015Райко Д. В. Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Харків : ТОВ "Два полюса", 2015. – Ч. 2, розд. 8.1. – С. 265-274.978–617–7064–99–1https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26741ukмаркетингове забезпеченняспоживча привабливістьмаркетингова інформаційна системамашинобудівні підприємствамаркетингова стратегіявідділ розвитку бізнесуМаркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємстваBook chapter