Шапран, Олена Євгенівна2021-09-162021-09-162021Шапран О. Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. Є. Шапран // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р., м. Полтава. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 84-87.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54125ukторгівельний маркетингконкурентні перевагицільова аудиторіяГендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівліThesishttps://orcid.org/0000-0001-6921-1445