Євсєєв, Андрій СергійовичПерерва, Петро Григорович2024-01-112024-01-112023Євсєєв А. С. Маркетингова складова комерціалізації інтелектуальних продуктів [Електронний ресурс] / А. С. Євсєєв, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 729-733. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72862В доповіді доведено, що реалізація маркетингових процесів є невід'ємною частиною інноваційної діяльності, в умовах інноваційної економіки не може бути інновації без маркетингу. Це твердження є об'єктивним для будь-яких інноваційних процесів, а не тільки для розробки нового продукту.ukінтелектуальна власністьриноктрансфер технологіймаркетингкомерціалізаціяМаркетингова складова комерціалізації інтелектуальних продуктівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329