Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія СергіївнаІлляшенко, Наталія СергіївнаМельник, Юлія Миколаївна2020-04-162020-04-162018Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємства / С. М. Ілляшенко [та ін.] // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / заг. ред. Л. М. Таранюк. – Суми : СНАУ, 2018. – С. 154-162.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45694Світовий досвід переконливо доводить, що на сучасному етапі економічного розвитку опора на інновації і інноваційну діяльність є безальтернативною. Для України, основу економіки якої становлять виробництва 3 та 4 технологічних укладів, єдиною прийнятною перспективою долучитися до світового співтовариства економічно розвинених країн з високими стандартами якості життя населення є перехід на шлях випереджаючого інноваційного зростання. В цій ситуації загострюється проблема вибору (розроблення) інноваційних стратегій які б дозволили посилити і реалізувати наявні (все ще досить високі в окремих галузях) порівняльні конкурентні переваги вітчизняних товаровиробників з метою їх переходу на шлях випереджаючого інноваційного розвитку. Метою даного дослідження є визначення особливостей управління знаннями при виборі і реалізації інноваційних стратегій (стратегій інноваційного розвитку) різних типів. В основу дослідження покладено класифікацію інноваційних стратегій запропоновану у роботі. На основі аналізу характеристик типів інноваційного бізнесу, сутності етапів інноваційного і життєвого циклу товару, а також характеристик видів інноваційних стратегій, окреслено види знань, які необхідні для оцінки перспектив реалізації конкретних стратегій.ukвикористання знань в організаціяхінноваційний бізнестоваровиробникивиробничо-збутовий потенціалринковий потенціалЗнання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємстваBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215