Білецький, О. М.2016-10-212016-10-212010Білецький О. М. Деякі напрями підвищення ефективності управління персоналом клієнт-орієнтованих підприємств / О. М. Білецький // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 6. – С. 30-35.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23844В статті проаналізовано напрямки та тенденції створення корпоративного бренду підприємства SPA-індустрії як роботодавця в процесі реінжинірингу. Розглянуто особливості підвищення конкурентоспроможності клієнт-орієнтованих підприємств за рахунок удосконалення якості роботи з персоналом.Trends and tendencies of creating a corporate brand of a SPA-industry enterprise as an employer in the process or re-engineering are analyzed in the article. Some features of raising competitiveness of client-oriented enterprises on the account of improving working with personnel are considered.ukреінжинірингефективністьконкурентоздатністьбізнес готельно-рестораннийбізнес туристичнийуправління персоналомДеякі напрями підвищення ефективності управління персоналом клієнт-орієнтованих підприємствArticle