Кобєлєва, Анна ВалеріївнаКлиментова, Марія ВіталіївнаПерерва, Петро Григорович2024-07-052024-07-052024Кобєлєва А. В. Особливості оцінки комерційного потенціалу інноваційної технології [Електронний ресурс] / А. В. Кобєлєва, М. В. Климентова, П. Г. Перерва // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 1. – C. 345-348. – URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30240, вільний (дата звернення 05.07.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79116В доповіді доведено, що оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу, що включає аналіз ринкових, технічних, фінансових та стратегічних аспектів. Комбінування цих факторів допомагає зрозуміти загальний обсяг можливостей та ризиків. Аналіз конкурентного середовища є ключовим для визначення переваг та недоліків інноваційної технології порівняно з існуючими рішеннями на ринку. Це допомагає визначити позиціонування технології та потенційні конкурентні переваги.ukкомерційний потенціалінноваційна діяльністьтехнологіїефективністьпідприємстваОсобливості оцінки комерційного потенціалу інноваційної технологіїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329