Сударкіна, Світлана ПетрівнаГубарь, Л. Ю.Сапко, С. О.Торіна, О. В.2014-06-172014-06-172013Ефективність антикризового управління та місце маркетингових заходів у цій системі / С. П. Сударкіна, Л. Ю. Губарь, С. О. Сапко, О. В. Торіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 21 (994). – С. 183-190.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7352У статті розглядається важливість аналізу ефективності проведення антикризового управління та роль маркетингових заходів, що стосуються цієї системи в умовах ринкової економіки. Проведено аналіз головних аспектів антикризового маркетингу, ефективності антикризових заходів та методів дослідження ефективності антикризового управління на сучасних підприємствах.Importance of analysis of efficiency of realization of аnti-crisis management and role of marketing measures that touch this system in the conditions of market economy are examined in the article. The analysis of main aspects of the аnti-crisis marketing, efficiency of аnti-crisis measures and methods of research of efficiency of аnti-crisis management is conducted on modern enterprises.ukекономіка ринковамаркетинг антикризовийуправління підприємствомanti-crisis managementmarketingefficiencyЕфективність антикризового управління та місце маркетингових заходів у цій системіArticle