Kolyada, I. V.Karasiova, O. V.2024-02-062024-02-062023Kolyada I. V. Combination of gamification and interractive elements with language learning in higher educational institutions in the distance education era / I. V. Kolyada, O. V. Karasiova // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / гол. ред. А. Сущенко. – Одеса : ВД "Гельветика", 2023. – № 89. – С. 110-114.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73780The article reveals the problem of adapting the Ukrainian system of higher professional education to the new format of education. In today’s circumstances, educators must consistently enhance their skills, put in significant efforts, demonstrate creativity, and readily adapt to evolving situations. Traditional education offers an engaging learning experience that caters to students’ requirements for interactive communication, collaborative group work, individual and team-based activities, as well as active games during class and breaks within the school environment. Consequently, it yields the desired educational outcomes and guarantees the successful execution of the curriculum. An analysis of scientific and pedagogical literature and the experience of using distance educational technologies in the process of teaching the discipline "Foreign language" in higher educational institutions was carried out, highlighting both the positive possibilities of the digital format and certain limitations associated with organizational, pedagogical, material and technical conditions of its implementation, with the psychological difficulties of the teaching staff and students regarding the transition to the distance learning format. The article emphasizes that the effective use of distance educational technologies and the introduction of distance courses imposes a number of requirements on the informational and communicative competence of teachers and students. The analysis of the educational activity of higher educational institutions in the format of online education also revealed the need for the organization of administrative support for the teaching staff: the introduction of such a model of the educational process that combines traditional and electronic learning, the development of electronic and digital educational resources, and the improvement of the information and communication competence of the teaching staff composition and teaching students to study independently.У статті розглядається актуальна проблема адаптації української системи вищої освіти до нового формату навчання. У сучасних умовах викладачі змушені постійно покращувати свої кваліфікації, вкладати значні зусилля, проявляти креативність і гнучко реагувати на обставини, що змінюються. Сучасна система освіти надає цікавий навчальний процес, який враховує потреби учнів в активному спілкуванні, колективній та індивідуальній роботі у команді, а також проведенні інтерактивних ігор під час проведення пар, які допомагають не тільки активувати пам’ять, але й і полегшити процес обробки та аналізу нової інормації. Такий підхід гарантує досягнення очікуваних освітніх результатів та успішне виконання навчальної програми. В рамках статті було проведено аналіз науково-педагогічної літератури та досвіду використання дистанційних освітніх технологій у процесі навчання дисципліни «Англійська мова» у вищих навчальних закладах. В результаті цього аналізу було виявлено як позитивні можливості цифрового формату, так і певні обмеження, пов’язані з організаційними, педагогічними, матеріально-технічними умовами його впровадження, а також з психологічними складнощами, з якими стикаються професорсько-викладацький склад та студенти під час переходу на дистанційний формат навчання. Необхідно зазначити, що гейміфікація на заняттях англійською для студентів вищих навчальних закладів відіграє ключову роль у сучасній педагогіці. Цей метод навчання робить процес вивчення більш захоплюючим і сприяє глибокому розумінню матеріалу та розвитку навичок. Гейміфікація стимулює студентів до активної участі, змагання та комунікації англійською мовою. Вона також дозволяє викладачу оцінити рівень розуміння студентів та мотивувати їх до самостійного вивчення. Гейміфікація сприяє розвитку креативності, аналітичних здібностей та інформаційно-комунікативної компетентності. Підхід може бути адаптований до різних рівнів складності та сприяти формуванню позитивного ставлення до вивчення англійської мови. Отже, гейміфікація стала невід’ємною частиною сучасної освіти, сприяючи ефективному засвоєнню матеріалу та розвитку навичок у студентів. Стаття також наголошує на необхідності розвитку інформаційно-комунікативної компетентності викладачів та студентів для ефективного використання дистанційних освітніх технологій та впровадження дистанційних курсів. Окрім того, аналіз освітньої діяльності вищих навчальних закладів у форматі онлайн-навчання виявив потребу в організації адміністративної підтримки для професорсько-викладацького складу. Це включає впровадження моделей освітнього процесу, які комбінують традиційне та електронне навчання, розробку електронних та цифрових освітніх ресурсів, а також підвищення інформаційно-комунікативної компетентності професорсько-викладацького складу та навчання студентів самостійного навчання.ene-learningblending gaming elementsdistance learninglearning effectivenessculturedigital ducational resourceseducational processlearning management systeme-learning platformsmethodical recommendationsелектронне навчанняпоєднання ігрових елементівдистанційне навчанняефективність навчаннякультурацифрові освітні ресурсиосвітній процессистема управління навчаннямплатформи електронного навчанняметодичні рекомендаціїCombination of gamification and interractive elements with language learning in higher educational institutions in the distance education eraПоєднання ігрових та інтерактивних елементів з вивченням мови у вищих навчальних закладах в епоху дистанційної освітиArticlehttps://doi.org/10.32782/1992-5786.2023.89.21